Ponnyklubben

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Uppsala Ponnyklubb Ungdomssektionen - 23 september 2011 19:15

hej! Idag har jag stått i UPKs monter på mässan som är på musikens hus torsdag,fredag,lördag. När jag kom dit var Linda,Lisa och Gabbi där. Jag fick en tröja och namnbricka med den fina titeln " Träningselev, ungdomssektionen". Sedan gick jag runt och kollade lite. Det var allt från Mejerier som delade ut mjölkpaket till att stoppa fötterna i ett fiskbad.


I upks monter finns det en plasthäst som har fått låna Porthos sadel, jag vet inte vems träns den hade på sig men det hade ett snyggt bling bling pannband!


Ungefär klockan fyra började det spela ett Jazz band på scenen. samtidigt var det en dansstudio som spelade hög pop musik. Det var ingen bra kombination!

Imorgon kommer det vara mässa mellan 10-15. Kom gärna och besök oss!


/ Tova S


Av Uppsala Ponnyklubb Ungdomssektionen - 23 september 2011 13:47

Hejsanhejsan!


Vid det har laget vet nog alla redan att US fick stipendium på hela 25 000 kr, men eftersom jag sitter på några bilder måste jag ju visa dem förstås (: 


       


Är verkligen dunderförkyld, försöker ladda upp någerlunda tills på söndag då det är tävling i Börje, heja på oss UPK:are ;) 


//Lussan

Ovido - Quiz & Flashcards