Ponnyklubben

Alla inlägg den 10 september 2011

Idag möttes jag (Micaela), Tova, Tova, Lisa, Frida, Lussan och Vanja upp på Uppsala Konsert och Kongress för att göra något alldeles speciellt!

Vad vi gjorde, det får vara hemligt tills att den som tog bilderna lägger upp dessa på bloggen/hemsidan för jag tror att det blir roligare om ni får allting samtidigt :) Men jag kan avslöja att det blev endel handskakande, fotograferande och applåderande.


När jag har bloggat har jag ofta skrivit om olika hästraser. Jag skulle som vanligt gärna vilja höra av DIG vad just DU skulle vilja läsa om för hästraser!

Om jag inte minns fel har vi gått igenom Connemara, Fjording, Hannoveranare, Svenskt Halvblod och nån hästras till.

Så det är bara att kommentera! Det finns ingen ras som är för liten, för stor, för känd eller för okänd! :)


//Micaela J

Ovido - Quiz & Flashcards