Ponnyklubben

Alla inlägg under juni 2011

Just nu pågår Strömsholmstävlingarna på ja, strömsholm ;) Det är många stora tävlingar på en och samma plats. Dit ska jag imorgon! Jag träffade Mickis och Elvira på ICA oxå nu på kvällen, Mickis hade varit där idag men var något besviken på utbudet av snygga killar, men sa att det skulle vara bättre imorn, det är ju alltid något att se fram emot ;) Annars fanns det bra shoppning sa hon iaf. Ja men det jag vill se är nog snygga hästar, och bra ridning, det ska det förhoppningsvis finnas gott om! Kanske tar jag med kameran och tar lite kort, så ni får se hur fint det är där :) 


Jag måste oxå berätta för er att det är väldigt viktigt att smörja in sig med solkräm om man inte vill bränna sig i solen! Sen är det ännuviktigare att man solar ordentligt med bikini på sig, annars slutar man som jag, linne-bränna och ont = inte fint och inte skönt!


Ha de gött och lycka till alla UPK:are som ska till Frösåker imorn, och Tova G som ska göra sin LA-Debut i Rimobo imorn!

Puss o kram

/Lisa 

Ovido - Quiz & Flashcards