Ponnyklubben

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Uppsala Ponnyklubb Ungdomssektionen - 13 februari 2011 19:45

Hejsan!


Jag heter Sara Jakobson (ny i US). Jag är född 97 och bor i uppsala.

Jag började rida på Uppsalaponnyklubb när jag va ungefär 8 år. Sen dess har jag endast ridit där. Under tiden har jag också haft medryttarhäst och ridit på lite olika hästar.  Just nu rider jag i träningsgrupp och tävlar på Saffran ibland, jag är även stallvärdinna. Mina favorithästar är Saffran, Nero & Marcato!

  

 Foto: Sara Åkerblom

 

Lite kort om mig. :)

/ Sara J



Av Uppsala Ponnyklubb Ungdomssektionen - 13 februari 2011 16:49

Hej!


Idag hade huvudstyrelsen årsmöte i Cafeterian. Några av oss i US var där och lyssnade till vad som sas och när mötet sedan var slut bjöd de på smörgåstårta. US har två representanter i stora styelsen också och i år blev Frida Högman och Tova Stenvi valda till det! 


Om du som inte var där är intresserad att läsa om året som gått, vilka som sitter i styrelesen eller kanske om ekonomin så kan ni göra det här: http://www.uppsalaponnyklubb.se/verkber10.pdf

(Om länken inte funkar när ni trycker på den kan ni kopiera den och klistra in i ett nytt fönster istället)



/ Ingrid


Ovido - Quiz & Flashcards