Ponnyklubben

Alla inlägg under oktober 2010

Jag lyckades då totalt glömma bort att blogga i går men som kompensation så kommer jag idag att skriva ett låångt inlägg för jag tänkte börja en liten "följetång". Tyvärr kan jag inte skriva hela just nu eftersom jag ska iväg till skolan men i eftermiddag lovar jag att jag ska skriva ett bra inlägg!!

Kan avslöja att inlägget kommer att handla om hästar!   


Ha en bra dag!!

Nu kör vi igång med höstens klubbtävlingar!

De lappar som finns uppe i stallet till de tävlingar du kan anmäla dig just nu är:

*Skogsbärsdressyr
*Blåbär&lingon

*Klubbdressyr

Nästa söndag är det skogsbärsdressyr som gäller & ni som ska rida glömmer väl inte att plugga på era program?   

För att hitta programmen går du helt enkelt in på "Tävlingar" och sedan klickar du på en av dom blåa knapparna där det står "Här hittar du dressyrprogram" och sedan är det bara att bläddra igenom tills du hittar just ditt program!   

Har du några funderingar om någon klubbtävling?  

Då är det bara att fråga någon av oss som sitter i ungdomsektionen och det står även en massa på hemsidan!

Så glöm inte att anmäla er till någon av dessa tävlingar innan alla platser tar slut!   

Ses i stallet!

/US     

  


Vi har nu avslutat omröstingen vi hade här i bloggen, frågan i den omröstingen var '' Vilken av US aktiviteter tycker du är roligast?'' I omröstningen vann klubbhoppningen stort, vilket är jättekul eftersom klubbtävlingarna drar igång snart!

Melina & Domino på tävling i Gimo, foto: Linda Bergman

Nu finns det en ny omröstning här på bloggen som vi ska ha under en liten kortare period. Frågan är '' Vilken av VM grenarna tycker du är roligast att titta på?'' Vilket passar jättebra eftersom VM håller på just nu! Så passa på och rösta!

Den 17 oktober är det skogsbärs dressyr, och funktionärs listorna kommer upp i stallet imorgon!


Om du vill vara funktionär men inte han skriva upp dig eller så, är det bara att säga till nån av oss i us, det finns alltid nått att hjälpa till med!  

 

Ni som ännu inte betalt till globen, kom ihåg att göra det!

Sista tillfället är på lördag, 9/10 13.00-13-15


/ US   

Ovido - Quiz & Flashcards