Ponnyklubben

Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

Snart är det sommarlov!

Ja nu börjar det verkligen dra ihop sig mot sommarlov! I morgon slutar 91orna studenten och resten av oss slutar nästa fredag, de flesta av oss iallafall.

Nu är det hög tid att se efter om man har några igenridningar! Det är snart bara en vecka kvar att boka igenridningar så ni får faitas om de platser som finns!   


Nu, för att byta ämne totalt! Det finns personer som tycker att dressyr kan vara lite tråkigt. Man "sitter" ju bara där. Men idag när jag var inne på youtube så hittade jag lite videor som kanske kan inspirera er till att tycka om denna gren ännu mera! *haha*    (tas med en nypa salt).

Sen har jag en liten uppmaning till Ulrika som jag verkligen tycker ska kolla och låta sig inspireras av första videon, "Ulrikas Clinic, Julshowen 2010"?







 
 
Ingen bild

Ulrika

3 juni 2010 21:51

Jag måste genast börja sy!!! Vet nån var det finns bunt teddytyg på metervara? Fainns det någn baktanke med att jag fick fylla i bokstäverna n-e-r-d på min sökerhetskod på det här inlägget förresten...???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hejsan igen! Nu börjar våren komma och det är så himla skönt. Att rida ut i solens sken och grönt gräs är det härligaste man kan göra! Idag red jag Kildinan (Killen) och han var suverän (som vanligt)! Vi jobbade med lösgörande arbete, bland anna...

Hej alla bloggläsare!   Idag hade vi i USmöte precis som vi har varje månad. Därmed blev jag påmind om att det var min tur att blogga idag. Eftersom att jag aldrig bloggat här så ska jag presentera mig själv. Jag heter Mikaela, är 16 år och har e...

Tjenare allihopa! Idag är det lördag och sportlovet är nästan slut, tyvärr. Mitt sportlov har för det mesta tillbringats i stallet, jag ha varit i stallet alla dagar denna vecka och ridit då också. Idag red jag också på hästen Viking. Det gick b...

Hejsan allihopa! Idag hade vi FRIK träff på UPK, vi gick igenom olika hindertyper och hur man bygger hinder. Det var väldigt roligt och jag lärde mig att det inte är det lättaste att stega till hinder och räkna ut avstånd.... Men iallafall var det ro...

Hej allihopa! Hoppas ni hittills haft ett bra sportlov! Jag är nu på väg till bussen för att rida men ville bara kika in :) Hoppas vi ses i stallet under resten av lovet! :) // Johanna Ö ...

Ovido - Quiz & Flashcards