Ponnyklubben

Alla inlägg den 26 april 2011

Snart drar UPKs hemmatävlingar igång! 8 maj anordnar vi storhäst hoppning och 22 maj anordnar vi ponnyhoppning. Båda tävlingarna är finaler i Division 3 vilket betyder att det blir många starter och mycket publik! Alltid lika roligt :)
Det går fortfarande att anmäla sig som funktionär. Allas hjälp behövs, gamal som ung, hästvan som icke hästvan. Det finns uppgifter för alla! Hör av er till upk_tavling@telia.com om ni vill vara funktionärer eller har några frågor! Det är viktigt att alla hjälps åt!

Ha det bra i värmen!

/ Linda 

Hej! Igår glömde jag blogga så slänger in ett inlägg idag. Idag var ju första dagen i skolan efter en veckas påsklov, kul att se alla kompisarna man inte träffat på lovet mindre kul med allt pluggande.. Fast visste ni att det bara är 46 dagar innan vi får sommarlov om man inte tar bort alla helger och sånnt?   Men iallafall efter jag slutade skolan så åkte jag och red med min kompis Evelina. Här är lite bilder vi tog!


   

Jag och Roger ( Munsboro Douglas, och nej det är inte jag som gett honom smeknamner hehe.. )

Evelina och Roddan, ( Melodys Rodrico)     


/ Micciiiiiiiiiiis   

Ovido - Quiz & Flashcards