Ponnyklubben

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Lite mer om globen!

Av Uppsala Ponnyklubb Ungdomssektionen - 24 november 2010 16:06

Surfade runt lite på http://www.stockholmhorseshow.com/ och då hittade jag några deltagarlistor!

Om jag förstår allt rätt så kommer vi att få se följande ekipage:


Fyrspann: (warm up)

AUSAustralia 
  EXELL, Boyd60 Bill, 61 Carrington Park Ajax, 62 Clinton Star, 63 Eminenz, 64 Lucky, 65 Rambo 395, 66 Spitfire 19
 
HUNHungary 
  DOBROVITZ, József67 Basa, 68 Conversano Carlos, 69 Conversano VI 25, 70 Spit Fire, 71 Szellö
 
NEDNetherlands 
  TIMMERMAN, Theo72 Boris, 73 Joep, 74 Liss, 75 Oosterwijk's Kasper, 76 Sem
 
SUISwitzerland 
  ULRICH, Werner77 Atalanta II CH, 78 Incitato Galans, 79 Mikado N, 80 Natberry, 81 Urban IX CH
 
SWESweden 
  ERIKSSON, Tomas82 Filur, 83 Miki du Buchet, 84 Monzo, 85 Rachi Rødslev, 86 Speedy
  PERSSON, Fredrik87 Arctic Horn, 88 Corfy, 89 Grand Balthazar, 90 LRF Davidoff, 91 Thunderbird

Hoppning: (hittade bara dessa ryttare, vet ej om vi får se alla dom och eller fler)

 
FINFinland 
  KONTIO, Anna-Julia20 Astrid L, 21 Eafons Escape, 22 Konstantinos ks
 
GBRGreat Britain 
  SMITH, Robert23 Raging Bull Vangelis S, 24 Talan
  WHITAKER, John25 Dazzle, 26 Titi D'Oase
  WHITAKER, Robert27 USA Today, 28 Voske
 
IRLIreland 
  O'CONNOR, Cian29 Splendor, 30 Umberto
 
NEDNetherlands 
  THIJSSEN, Leon31 Tinky Winky, 32 Tyson, 33 Who Cares
  VRIELING, Jur34 Alwin Z, 35 Vdl Bubalu
 
SWESweden 
  BARYARD-JOHNSSON, Malin36 H&M Reveur de Hurtebise, 37 H&M Tamina, 38 H&M Tornesch 1042
  BENGTSSON, Rolf-Göran39 Carusso LS La Silla, 40 Kiara La Silla
  ECKERMANN, Henrik von41 Cato 58, 42 L.B Paola
  FREDRICSON, Peder43 C'Est la Vie, 44 H&M Arctic Aurora Borealis
  HEED, Linda45 Chausette Polo, 46 Touch
  LINDELÖW, Douglas47 Caliando, 48 Talina
  LUNDBÄCK, Helena49 Bukowskis 43:an, 50 Bukowskis Erbblume
  ZETTERMAN, Alexander51 High Yummy, 52 Philema
  ZETTERMAN, Daniel53 Glory Days, 54 Spirit Magic
 

/Micaela


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hejsan igen! Nu börjar våren komma och det är så himla skönt. Att rida ut i solens sken och grönt gräs är det härligaste man kan göra! Idag red jag Kildinan (Killen) och han var suverän (som vanligt)! Vi jobbade med lösgörande arbete, bland anna...

Hej alla bloggläsare!   Idag hade vi i USmöte precis som vi har varje månad. Därmed blev jag påmind om att det var min tur att blogga idag. Eftersom att jag aldrig bloggat här så ska jag presentera mig själv. Jag heter Mikaela, är 16 år och har e...

Tjenare allihopa! Idag är det lördag och sportlovet är nästan slut, tyvärr. Mitt sportlov har för det mesta tillbringats i stallet, jag ha varit i stallet alla dagar denna vecka och ridit då också. Idag red jag också på hästen Viking. Det gick b...

Hejsan allihopa! Idag hade vi FRIK träff på UPK, vi gick igenom olika hindertyper och hur man bygger hinder. Det var väldigt roligt och jag lärde mig att det inte är det lättaste att stega till hinder och räkna ut avstånd.... Men iallafall var det ro...

Hej allihopa! Hoppas ni hittills haft ett bra sportlov! Jag är nu på väg till bussen för att rida men ville bara kika in :) Hoppas vi ses i stallet under resten av lovet! :) // Johanna Ö ...

Ovido - Quiz & Flashcards