Ponnyklubben

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Globen Info

Av Uppsala Ponnyklubb Ungdomssektionen - 24 november 2010 13:54

Hallå där ute i snöstormen!

Det är några som frågat på klotterplanket vilken tid showen börjar så jag tänkte skriva ett litet inlägg om det.


Samlingen är alltså 12,30 på parkeringen vid UPK. Bussen går tillbaka till Uppsala vid 00,30 det beror lite på när showen slutar. Bussen kör INTE tillbaka till UPK utan den stannar vid Centralstationen.


Anledningen till att vi åker tidigare är för att man ska ha tid att i lugn och ro gå och shoppa upp sina pengar i ANEXET. Sen så vet man ju aldrig med vädret och vägunderlaget så det är bättre att vara ute i god tid än för sent :)


I globen börjar showen klockan 19,00 och då står följande på schemat:

  • Inledningsprogram
  • Volkswagen Cup Internationell hoppning
  • Reining clinic med Anky van Grunsven
  • Internationellt shownummer Camel Show
  • FEI World Cup Driving - FYRSPANN warm up
  • Internationell hoppning
  • Bo Jenå - Lingh A la Celle
  • Anky van Grunsven - reining clinic
  • Julavslutning med orientaliskt tema

  • Riktigt roligt ska det bli att se allt!


    Till er som undrar vilka utställare som kommer att vara på plats i Anexet och ha försäljning så kommer här en lista:

    -Jesper Drdells
    -Pol-horses
    -Häst&Sportresor
    -Dressyr Catrin H
    -Equl Safe
    -Eldhestar ehf
    -Modern Horse
    -RS Produkter AB
    -Assanolay Häst & Ridsport (hoppas jag stavat rätt! har ingen aning om vad det är men blev väldigt nyfiken!)
    -Petex i Borås
    -BoJ transportvagnar
    -Charlies Häst & Hund
    -Guldux AB
    -All4HorseNrlder
    -TopRider
    -Flxabrodyr.nu
    -Nightmare
    -Myrby mekanska
    -Sverige-täcket
    -Horse House
    -Lyckås Ridsport
    -Tattini.se
    -Marietorps ridsport
    -Greenways travle
    -Styrbjornpower
    -Grandprix.se
    -Börjes tingsryd AB
    -Egmont kärnan
    -Böckmann Center
    -Horse International
    -Ola & Susanne
    -Stallboken
    -Hendriksson Ridsport
    -Bero Ridsport
    -AB Bruksbalken
    -Back on Track
    -Boett
    -Sjöhagen Wear
    -LRF Media
    -Flyinge Hästsport outlet
    -Safety Systems
    -Jernboden
    -Abetong
    -The animal lovers store
    -Back on Track
    -Gele
    -Piskmakarn
    -Nielsen
    -Jordbruksverket
    -Stall Liljeholmen
    -Nightmare
    -Drakboda consult
    -KG-produkter
    -Bergsrådet AB
    -Fix Universal
    -Borga Plåt
    -Remo(nånting...)
    -Nykvarns Ridsport
    -Annies Art
    -Stockholm Ridsport AB
    -Varbergs Ridsport
    -Filippas Ridsport
    -Terrmobar
    -Vanaticus AB
    -Djurgymnasiet
    -Don Marc
    -Sablene Sweden (?)
    -Stigbygeln
    -Kings-Net AB
    -Aspern
    -Berga Naturgymnasium
    -Tumbleweed AB
    -Arradia AB
    -Equerry AB
    -Design by Slemerin
    -Ridskolan Strömsholm
    -Petex i Borås
    -St. Hippolyt
    -Lyckås Ridsport
    -Dektorum Text


    Hoppas vi syns på Lördag!

    //Micaela

     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar


    Hejsan igen! Nu börjar våren komma och det är så himla skönt. Att rida ut i solens sken och grönt gräs är det härligaste man kan göra! Idag red jag Kildinan (Killen) och han var suverän (som vanligt)! Vi jobbade med lösgörande arbete, bland anna...

    Hej alla bloggläsare!   Idag hade vi i USmöte precis som vi har varje månad. Därmed blev jag påmind om att det var min tur att blogga idag. Eftersom att jag aldrig bloggat här så ska jag presentera mig själv. Jag heter Mikaela, är 16 år och har e...

    Tjenare allihopa! Idag är det lördag och sportlovet är nästan slut, tyvärr. Mitt sportlov har för det mesta tillbringats i stallet, jag ha varit i stallet alla dagar denna vecka och ridit då också. Idag red jag också på hästen Viking. Det gick b...

    Hejsan allihopa! Idag hade vi FRIK träff på UPK, vi gick igenom olika hindertyper och hur man bygger hinder. Det var väldigt roligt och jag lärde mig att det inte är det lättaste att stega till hinder och räkna ut avstånd.... Men iallafall var det ro...

    Hej allihopa! Hoppas ni hittills haft ett bra sportlov! Jag är nu på väg till bussen för att rida men ville bara kika in :) Hoppas vi ses i stallet under resten av lovet! :) // Johanna Ö ...

    Ovido - Quiz & Flashcards