Ponnyklubben

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Liongon och Blåbär!

Hej allihopa!


Snart drar höstens klubbtävlingar igång för fullt! Om det är första gången som du vill prova att tävla en Blåbär&Lingon eller Skogsbärs tävling, är det viktigt att gå på Debutantkortskursen!


Det är en kurs som alla måste gå innan dom får börja tävla, man går kursen en gång och där får man reda på en massa nödvändig information om hur en tävling går till, när du har gått kursen kommer du att få ett kort med ditt namn på som du ska visa upp när du ska tävla.


Dessa tillfällen kan du gå kursen:

(man behöver bara gå en gång)

25/9  (lör)  12.15-13.00

27/9  (mån)  18.45-19.30

5/10  (tis)  17.30-18.15


Det kommer inte att vara något prov och vi kommer inte att ställa några frågor som du måste svara på för att bli godkännd, det räcker gott och väl med att du har varit där och lyssnat!


Hoppas vi ses på någon av kurs tillfällena!

/US

 
 
Lallian

Lallian

16 september 2010 16:35

Hej!!Jag har en fråga om kurserna!Jo jag har redan gått den kursen förra året så jag undrar om jag måste gå i år igen??
Tack på förhand!

http://www.lallian.blogg.se

Uppsala Ponnyklubb Ungdomssektionen

21 september 2010 10:35

Hej!
Om du redan har gått kursen och har tagit ditt debutantkort så behöver du inte gå kursen igen!
/ US

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hejsan igen! Nu börjar våren komma och det är så himla skönt. Att rida ut i solens sken och grönt gräs är det härligaste man kan göra! Idag red jag Kildinan (Killen) och han var suverän (som vanligt)! Vi jobbade med lösgörande arbete, bland anna...

Hej alla bloggläsare!   Idag hade vi i USmöte precis som vi har varje månad. Därmed blev jag påmind om att det var min tur att blogga idag. Eftersom att jag aldrig bloggat här så ska jag presentera mig själv. Jag heter Mikaela, är 16 år och har e...

Tjenare allihopa! Idag är det lördag och sportlovet är nästan slut, tyvärr. Mitt sportlov har för det mesta tillbringats i stallet, jag ha varit i stallet alla dagar denna vecka och ridit då också. Idag red jag också på hästen Viking. Det gick b...

Hejsan allihopa! Idag hade vi FRIK träff på UPK, vi gick igenom olika hindertyper och hur man bygger hinder. Det var väldigt roligt och jag lärde mig att det inte är det lättaste att stega till hinder och räkna ut avstånd.... Men iallafall var det ro...

Hej allihopa! Hoppas ni hittills haft ett bra sportlov! Jag är nu på väg till bussen för att rida men ville bara kika in :) Hoppas vi ses i stallet under resten av lovet! :) // Johanna Ö ...

Ovido - Quiz & Flashcards